¡Bienvenidos a Nuestros Pasantes de 2019! | Welcome to our 2019 Interns!

CREAR is proud to introduce our new 2019 interns! We are so excited to have them!

Son Kinsey, Mónica, Roman, Lianna, y Natalie, cinco estudiantes increíbles que ahora son nuevos miembros del equipo de CREAR. Puedes leer más sobre ellos abajo:

Mónica, Art Instructor Aide

Hello! My name is Mónica. I am from San Juan, Puerto Rico and am 20 years old. I am a senior at Florida State University studying International Affairs and Political Science. I am heavily involved in Model United Nations and love to watch movies. I am serving as an Art Program Aide with Dianna and will be working directly with the kids at CREAR with art classes.

¡Hola! Soy Mónica. Soy de San Juan, Puerto Rico y tengo veinte años. Estoy en mi ultimo año en Florida State University y estudio los asuntos internacionales y ciencia política. Estoy muy involucrada en la modelo de las Naciones Unidas y me encanta mirar películas. Trabajo como asistente del programa de arte con Diana y voy a trabajar directamente con los niños de CREAR durante las clases de arte.

Roman, English Instructor Aide

Hello! My name is Roman. I was raised in Tijuana Mexico and currently attend Florida State University. My areas of focus are International Affairs and Political Science. I also work part time at Target. When I have free time, you will find me at a movie theater!

¡Saludos! Me llamo Roman. Crecí en Tijuana, Mexico y atiendo Florida State University. Mi áreas de foco son los asuntos internacionales y ciencia política. También trabajo de medio tiempo a Target. ¡Cuando tengo tiempo libre, puede encontrarme al cine!

Natalie, Strategic Development & Operations

Hi my name is Natalie Wilson! I'm from Atlanta, Georgia and I'm 21 years old. I am studying international affairs and political science at Florida State. I am the captain of the ultimate frisbee team at FSU and I love to play all sports like soccer. I am excited to surf more in Samara. I am going to be assisting the administrative coordinator, Lucy, all summer with various tasks such as social media posts, planning the summer camp and more!

¡Hola, me llamo Natalie Wilson! Soy de Atlanta, Georgia y tengo 21 años. Estudio los asuntos internacionales y ciencia política en Florida State University. Yo soy la capitán del equipo del ultimate frisbee en FSU y me encanta practicar todos los deportes, como el futbol. Estoy emocionado de hacer surf más en Samara. Voy a ayudar a la coordinadora administrativa, Lucia, este verano con varias tareas como los postes en redes sociales, el plan del campamento y más.

Kinsey, Strategic Development & Operations

Hello! My name is Kinsey Kuhlman and I am 19 years old. I am a second-year at Florida State University studying International Affairs and Spanish. I love playing soccer, tennis, and swimming. I also am super excited to learn how to surf! At CREAR I am a Strategic Development and Operations Intern, and my general responsibilities include grant writing, media updates, and other administrative tasks.

¡Hola! Me llamo Kinsey Kuhlman y tengo 19 años. Estoy en mi segundo año de la universidad en Florida State University. Estudio los asuntos internacionales y Español. Me encanta jugar el futbol, el tenis y nadar. También, tengo mucha emoción para aprender a hacer surf. En CREAR, yo soy un pasante de estratégico desarrollo y operaciones, y mis responsabilidades generales incluyen escribir las becas, las actualizaciones en redes sociales y otras tareas administrativas.

Lianna, Strategic Development & Operations

Hello! My name is Lianna and I am 20 years old. I was raised on the island of Nantucket off of the coast of Massachusetts. I am a junior at Bowdoin College studying Psychology and English. I love reading, writing, cooking, swimming, and being outdoors. I'm excited to explore all of the beauty Costa Rica has to offer! During my time at CREAR, I will be working as a strategic development and operations intern. My responsibilities will include grant writing, maintaining and contributing to our donor base, assisting in fundraising efforts, and managing our social media accounts.

¡Hola! Me llamo Lianna y tengo veinte años. Me crié en la isla de Nantucket en la costa de Massachusetts. Estoy en mi tercer año a Bowdoin College y estudio la psicología y el inglés. Me encanta leer, escribir, cocinar, nadar, y estar en el aire libre. ¡Estoy emocionada a explorar toda la belleza que Costa Rica tiene que ofrecer! Durante mi tiempo con CREAR, trabajo como la pasante de estratégico desarrollo y operaciones. Mis responsabilidades incluyen escribir subvención, mantener y contribuir a nuestra base de donantes, ayudar en los esfuerzos de recaudación de fondos, y la gestión de nuestras cuentas de redes sociales.

Be sure to follow us at the social media links below for more great news and updates!

Les invitamos a seguirnos en las redes sociales!

FEATURED POSTS